kopcenie na zimnym silniku pomocy
Moderator: Moderator
-
synek
co to może byc ze na zimnym silniku moja s 13 kopci na niebiesko a jak złapie tem nie kopci mam do wymiany szklanki czy to moze byc przyczyna czy cos jeszcze ???
-
Dewik
- Coś już wiem

- Kontakt:
Ale na zimnym silniku raczej jak turbo jest rozwalne to nie dymi...Wręcz odwrotnie bo na rozgrzanych wydechach...A myslałes moze nad tym,ze na ssaniu ma zabogatą mieszankę?Nie wiem,tak do końca nie znam się ale to mi pierwsze na mysle weszło 
-
s14
pierscienie do wymiany a i silnik pewnie do malego remontu...
przerabialem to w m. eclipse.... otworz silnik zanim Ci sie panewki skoncza..
a widziszDewik pisze:Ale na zimnym silniku raczej jak turbo jest rozwalne to nie dymi...Wręcz odwrotnie bo na rozgrzanych wydechach...
ja miałem dokładnie odwrotnie w fiacie
na zimnym kopcił jak trabant, na ciepłym było idealnie
po regeneracji turbo było okej
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
wydaje mi się że jak pierścienie padnięte to na cieplym wlasnie kopci a nie na zimym kiedy olej gęsty i nie przecisnie sie miedzy pierscieniamis14 pisze:pierscienie do wymiany a i silnik pewnie do malego remontu...
a co do tego mają panewki ??
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
- DrRedDevil
- Stały gość

- Kontakt:
Pada Ci uszczelniacz na turbinie po stronie gorącej. Przestaje kopcić jak się nagrzeje, bo metal się rozszerza pod wpływem temperatury i uszczelniacz daje radę jeszcze uszczelnić wałek. Tak czy inaczej, to turbina Ci pada, normalny objaw, gdy już ma dość, daje sygnały dymne. 
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
-
ChEsTeR