Nissan 200sx s13 CA18DET
i kolejna sprawa... auto nie chodzi na jednym cylindrze, tzn. w warsztacie jak sprawdzili ciśnienie to na 4 było za małe, auto dopiero co kupiłem chciałem rozrząd wymienić i wsio doprowadzić do w miare dobrego stanu... za części do wymiany rozrządu w tym warsztacie liczą sobie 250 zł , głowica i tak byłaby wyjmowana więc mam zamiar za jedną robocizne wymienić rozrząd i reszte... no właśnie reszte, ja jestem zielony, co tam mogło się sypnąć ? i jaki jest tego koszt ( nie chce by mnie zrobili w bambuko )
za małe ciśnienie na jednym cylindrze ?
Moderator: Moderator
jak za mala kompresja na 1 garze to pewnie pierscienie...
ale to raczej trzeba by od razu zrobic maly remont i zajrzec na wał jak tam panewki wygladaja bo nie ma sensu zrzucac glowy i po 3 miesiacach robic to znowu...
maly remont to uszczelniacze wszystkie, pierscienie, honowanie, planowanie glowy, sprawdza korby czy nie pokrzywione od tego braku kompresji, i takie tam.
koszt to zakladam w okolicy 1500-2000 pln niestety.
chyba ze chcesz wymienic tylko same pierscienie ale to jest zaklejanie dziury w wiadrze tasma klejaca
pozdro
Filip
ale to raczej trzeba by od razu zrobic maly remont i zajrzec na wał jak tam panewki wygladaja bo nie ma sensu zrzucac glowy i po 3 miesiacach robic to znowu...
maly remont to uszczelniacze wszystkie, pierscienie, honowanie, planowanie glowy, sprawdza korby czy nie pokrzywione od tego braku kompresji, i takie tam.
koszt to zakladam w okolicy 1500-2000 pln niestety.
chyba ze chcesz wymienic tylko same pierscienie ale to jest zaklejanie dziury w wiadrze tasma klejaca
pozdro
Filip